Службою розпорядника Державного реєстру виборців з 24 по 28 жовтня 2016 року проводиться виїздна перевірка стану організації роботи органів ведення Державного реєстру виборців Запорізької області.
25 жовтня 2016 року було здійснено перевірку відділу ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету Токмацької міської ради. Перевірку проводили: Єрмак Олександр Вадимович, головний консультант відділу взаємодії з регіональними органами адміністрування Реєстру та контролю за виконанням рішень розпорядника Реєстру управління забезпечення та контролю функціонування Реєстру Служби ропорядника Реєстру, Кавун Іван Володимирович, головний консультант відділу взаємодії з регіональними органами адміністрування Реєстру та контролю за виконанням рішень розпорядника Реєстру управління забезпечення та контролю функціонування Реєстру Служби ропорядника Реєстру та Масюков Сергій Олександрович, начальник відділу адміністрування Державного реєстру виборців Запорізької обласної державної адміністрації.
Основні питання по яким проводилась перевірка стану організації роботи відділу:
- наявність у відділі актів Центральної виборчої комісії щодо ведення та функціонування Реєстру, якими відділ повинен керуватися в роботі;
- забезпечення відділу засобами зв’язку, обладнанням, інвентарем, оргтехнікою відповідно до встановлених Центральною виборчою комісією норм;
- правильність і повнота оформлення журналу реєстрації наказів начальника відділу ведення;
- правильність і повнота оформлення журналу реєстрації звернень виборців;
- правильність і повнота оформлення журналу реєстрації подань з відомостями про виборців, на підставі яких здійснюється періодичне поновлення персональних даних Держаного реєстру виборців;
- правильність і повнота оформлення журналу обліку посвідчень, які підтверджують тимчасову зміну місця голосування виборця;
- наявність документів, на підставі яких начальником відділу ведення Реєстру видано накази про виконання дій щодо ведення Реєстру, зокрема, заяв виборців з доданими до них документами (копіями документів), подань з відомостями про виборців, на підставі яких здійснюється періодичне поновлення бази даних Реєстру, матеріалів перевірки (строк зберігання яких не закінчився);
- наявність та умови зберігання наказів про виконання дій щодо ведення Реєстру, тимчасову зміну місця голосування виборців та документів, на підставі яких видані такі накази;
- наявність відомостей про виборців, включених до уточненного списку виборців чи виключених з нього, а також про виборців, стосовно яких до уточненного списку виборців внесені зміни, що повинні передаватися дільничними виборчими комісіями для уточнення даних Реєстру;
- наявність вивіски відділу ведення Реєстру;
- стан виконання актів Центральної виборчої комісії, які стосуються відділа ведення Реєстру;
- стан кадрового забезпечення відділу ведення Реєстру відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року № 943 (із змінанми);
- інші питання.
За результатами перевірки стану організації роботи відділу ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету Токмацької міської ради Службою розпорядника Державного реєстру виборців складено Акт від 25.10.2016 року, де зазначено, що до роботи відділу зауважень немає.
|